Projekt:

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával együttműködésben, Frutti és Veggi segítségével az Európai Friss Kalandok nemzetközi kommunikációs kampányon keresztül szeretnénk felhívni a figyelmet a zöldség és gyümölcs fogyasztás fontosságára, a 4-15 éves korosztály és a családjaik körében.

2018-tól 2020-ig minden évben a zöldségeké és gyümölcsöké a főszerep.

Cél:

  • Zöldség és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése
  • Minél több gyerekkel megismertetni Fruttit is Veggit
  • Edukációs jelleggel felhívni a figyelmet a zöldség és gyümölcsfogyasztás fontosságára

Megoldás:

  • Gyerekrendezvények és exkluzív rendezvények szervezőivel való együttműködés ( PlayKid, Gyerek Sziget, Balatonfüredi Borhetek)
  • Figyelemfelkeltő installáció tervezése
  • Játékok minden korosztály számára
  • Edukációs jelleggel élmény nyújtás a gyerekek számára
  • Az események során 3 év alatt 324 000 embert értünk el közvetetten és 18 500 gyerek vett részt közvetlenül a programjainkban.